27 Temmuz 2009 Pazartesi

10. YUH 8. İBRAHİMİN ÇOCUKLARI ŞEYTANIN ÇOCUKLARI.

BARNABASTAN KISA BİR BAŞLANGIÇ YAPIYORUM


KONUYU


YUHANNA İNCİLİNE BAĞLIYACAGIM


Heyhat, ölmeden önce kendilerini mükâfattan yoksun bulurlar, çünkü Allah'ın peygamberi Eyyub'-un dediği gibi: «İnsan gelici geçicidir, hiç bir zaman bir kalışta kalmaz.» Öyle ki, bugün seni övse, yarın kötüler, bugün seni ödüllendirmek istese, yarın malını elinden almak ister. Yazıklar olsun öyleyse münafıklara, çünkü onların kazandığı boşunadır. Huzurunda durduğum Allah vardır ve hayattadır ki, münafık soyguncudur ve saygısızdır, (sahtekârdır), o kadar ki, iyi görünmek için kanundan yararlanır ve hamd, sena ve şan ebediyyen yalnızca kendine ait olan Allah'ın şanını çalar.«Size daha da söylüyorum ki, münafığın inancı yoktur, öyle ki, eğer Allah'ın her şeyi gördüğüne ve kötülüğü korkunç bir hükümle cezalandıracağına inanmış olsa, inanmadığı için kötülüklerle doldurduğu kalbini arıtır. Bakın, size diyorum ki, münafık, dıştan beyaz (görünen), fakat içi çürük, küf ve solucanlarla dolu bir mezardır. Size gelince ey kâhinler, Allah sizi yarattığı ve sizden istediği için Allah'a kulluğunu yerine getiriyorsanız, size lâfım yok, çünkü siz Allah'ın kullarısınız; fakat, her şeyi kazanç için yapıyor ve Allah'ın mabedinin soyguncular mağarasına çevirdiğiniz bir ticaret değil, ibadet evi olduğuna bakmadan pazarda olduğu gibi mabette de alış verişte bulunuyorsanız, her şeyi insanları memnun etmek için yapıyor ve Allah'ı aklınızdan çıkarıyorsanız, o zaman size haykırarak diyorum ki, siz Allah aşkı için babasının evini terkeden ve kendi oğlunu kesmek isteyen ibrahim'in değil, (ibrahim neden çocuğunu kurban edecekti, ettimi? cevabı aşağıda) ibrahimin değil şeytan'ın çocuklarısınız. Eğer böyleyseniz, yazıklar olsun size ey kâhinler ve fakihler, çünkü Allah kâhinliği sizden alacaktır!






İBRAHİM İN ÇOCUKLARI ŞEYTANIN ÇOCUKLARI. YUHANNA 8. BAB



ibrahimin çocukları şeytanın çocukları:




(bütün tahriflere rağmen sadece baba kelimesini orjinaline çeviriyorum)



Yu 8:21 İsa yine onlara, «Ben gidiyorum.


Beni arayacaksınız ve günahınızın içinde öleceksiniz.


Benim gideceğim yere siz gelemezsiniz» dedi.


Yu 8:22 Yahudiler, «Yoksa kendini mi öldürecek?» dediler.


«Çünkü, `Benim gideceğim yere siz gelemezsiniz' diyor.»


Yu 8:23 İsa onlara, «Siz aşağıdansınız, ben yukarıdanım» dedi.



«Siz bu dünyadansınız, ben bu dünyadan değilim.



Yu 8:24 İşte bu nedenle size, `Günahlarınızın içinde öleceksiniz' dedim.


Benim O olduğuma[PEYGAMBER] iman etmezseniz, günahlarınızın içinde öleceksiniz.»


Yu 8:25 O'na, «Sen kimsin?» diye sordular.İsa,


Başlangıçtan beri size ne söyledimse, O'yum» dedi.



Yu 8:26 «Sizinle ilgili söyleyecek ve sizleri yargılayacak çok şeyim var.



Beni gönderen gerçektir. Ben O'ndan işittiklerimi dünyaya bildiriyorum.»


Yu 8:27 İsa'nın kendilerine ALLAH'TAN söz ettiğini anlamadılar.


Yu 8:28 Bu nedenle İsa şöyle dedi:


«İnsanoğlu'nu yukarı kaldırdığınız zaman benim O olduğumu,


kendiliğimden hiçbir şey yapmadığımı, ama tıpkı



ALLAH'ın bana öğrettiği gibi konuştuğumu anlayacaksınız.



Yu 8:29 Beni gönderen benimledir, O beni yalnız bırakmadı.


YAHUDA ISAYA TUZAK KURDU.



ALLAHTA ONA TUZAK KURDU.


HZ İBRAHİMİ ATEŞTEN, HZ MUSAYI FİRAVUNDAN KURTARDIĞI GİBİ


HZ. İSAYIDA YAHUDİLERİN ELİNDEN KURTARDI.


Onlar(inanmayanlar), bir plan-tuzak kurdular. Allah da, bir plan-tuzak kurdu. Allah, plan-tuzak kuranların en hayırlısıdır.
Allah dedi ki: "Ey İsa, şüphesiz Ben, seni, vefat ettireceğim(görevini tamamlayacağım). Seni, Kendim'e yükselteceğim. Seni, Hak'kı örtenlerden temizleyeceğim. Sana tabi olanları, kıyamet gününe yakın, Hak'kı örtenlerden üstün kılacağım. Sonra dönüşünüz Bana'dır. Ve ihtilaf ettiğiniz konularda aranızda hüküm vereceğim."


(BU SUREYİ SONRA MUTLAKA OKUYUN 3)


.
[ALİ İMRAN(3)/54-55]


AMA İNCİLE GÖRE TANRININ SÖZÜ DEĞİŞMEZ DEĞİLMİ?



İsa'yı ele vermeyi teklif eden Yahuda İskariyot'a


otuz gümüş tartıp verdiler


(Mat.26:15)


BUDA TANRINIZIN DEĞİŞMEYEN SÖZÜMÜ?:)


ISKARIYOT ISAYA IHANET ETTI. KRALINI KIŞKIRTTI.


BOZULMUŞ DINLERINE PUTPEREST YAHUDİ PAPAZLARINA, KRALLARINA


İSA HALKI DİNDEN ÇIKARIYOR YAHUDİLİK BOZULUYOR, ELDEN GIDIYOR DIYE GAZ


VERDI. HALBUKİ HZ İSA ONLARIN SAPTIRDIĞI YOLU DÜZELTMEYE


ALLAHA İMAN ETMEYE ÇAGIRMAYA GELDİ.


ONLAR:


Yuhanna 8:48 Yahudiler O'na şu karşılığı verdiler: «`Sen, cin çarpmış bir Samiriyelisin' demekte haklı değil miyiz?»


Bir vakıt da Meryemin oğlu Isâ şöyle dedi: Ey İsraîl oğulları! Ben size Allahın Resulüyüm, önümdeki Tevratın doğrulayıcısı ve benden sonra gelecek bir Resulün müjdecisi olarak geldim ki onun ismi Ahmeddir (paraklet, hmd), sonra o onlarla beyyinelerle gelince «bu ap açık bir sihir» dediler


(KURAN, SAF 6,)


KRAL ISANIN YAKALANIP ÇARMIHA ASILMASINI EMRETTI.


ONU SATANIST GIBI SEYTANA KURBAN EDECEKLERDİ


HALKADA KEFARET UYDURMASINI ZORLA BENİMSETİP.


KABUL ETMEYENE KAFİR MUAMELESİ YAPTILAR.


AMA ISKARIYOTUN TUZAĞI GERI TEPTI. ALLAH HZ. MUSAYI FİAVUNDAN, HZ İBRAHİMİ ATEŞTEN KORUDUĞU GİBİ HZ. ISA'YI DA YAHUDİLERDEN KORUDU.


ISKARİYOT'U ISA GIBI GOSTERDI.


ISKARIYOTU ÇARMIHA ASTIKLARINDA O ARTIK IMAN ETMİŞTİ,


ELAHİ ELAHİ DİYE ÇARMIHTA BAĞIRIYORDU..


ALLAHTA ŞÖYLE SORDU: “ ŞİMDİMİ İMAN EDİYORSUN?”

TIPKI FİRAVUNA DEDİĞİ GİBİ


.....7:104 -
Musa: "Ey Firavun!


Bil ki ben âlemlerin Rabbi tarafından gönderilmiş bir peygamberim."


demişti.



2 BAKARA :49 -
(Hem hatırlayın ki bir zaman) sizi Firavun ailesinden de kurtardık,


(onlar) size azabın en kötüsünü reva görüyor, oğullarınızı boğazlıyor,


kadınlarınızı sağ bırakıyorlardı.).


Ve bunda size Rabbiniz tarafından büyük bir imtihan vardı.
2:50 -



Hani bir zamanlar sizin için denizi yarıp, sizi kurtardık da


Firavun'un adamlarını suda boğduk, siz de bakıp duruyordunuz.
3:11 -



Gidişatları, Firavun soyunun ve daha öncekilerin gidişatı gibidir.


Onlar, âyetlerimizi yalan saymışlardı.


Bunun üzerine Allah da onları işledikleri günahlar yüzünden yakalayıp alaşağı etti.


Allah, cezası çetin olandır.
7:103 -



Sonra onların arkasından Musa'yı mucizelerimizle Firavun'a ve


topluluğuna gönderdik. Tuttular o mucizeleri inkâr ettiler.


Ettiler de bak, o bozguncuların âkıbetleri nasıl oldu!
10:90 - Ve sonra İsrailoğulları'nı denizden aşırdık. Firavun, düşmanca saldırmak için derhal adamlarını ve askerlerini arkalarına düşürdü. Ta ki, suda boğulmaya başlayınca "İnandım, gerçekten de İsrailoğulları'nın iman ettiğinden başka tanrı yoktur. Ben de ona teslim olanlardanım." dedi.
10:91 -
ALLAHTA ŞÖYLE SORDU:


"Şimdi mi? Oysa bundan önce hep isyan etmiştin ve fesatçılardan idin"


.AMA ARTIK ÇOK GEÇTİ.


ARTIK YARDIMCISI YOKTU


ALLAHIN KURANDA BUYURDUĞU ÜZERE



KAFİRLER



ÖLEBİLMEK İÇİN YALVARICAKLAR AMA



ÖLEMEYECEKLER AZAPLARIDA AZALTILMAYACAK.



CEHENNEM SONSUZDUR.



ORADA İNKARLARININ CEZASI HAFİFLETİLMEYECEK.



BU TEHDİTMİ YOKSA RABBİN KESİN SÖZÜMÜ ORASINI SEN DÜŞÜN.



BEN RABBİMİN SÖZÜNE KESİN OLARAK İNANIYORUM.



ÇOK ÜZGÜNÜM.



BÜYÜK BİR FİTNE VE LANET ÇIKARDI.



TRİLYONLARCA GELMİŞ GEÇMİŞ İNSAN YANLIŞ YOLA SAPTI.



HEPSİDE ALLAH'I İNKAR ETTİLER.



NASILDA YÜZ ÇEVİRDİLER?



BU SAYFAYI OKUDUKTAN SONRA ANASAYFAMA GİDİN.



BU SİTEYİ HERKESE YAYIN SEVDİKLERİNİZİ KURTARIN.



İSKARİYOT VE PEŞİNDEN GİDENLER,



PAVLUS, PAPA PEŞİNDEN GİDENLER



ÇOK ACIYORUM NASILDA İNKAR EDİYORLAR!



YU:29 Çünkü ben her zaman O'nu hoşnut edeni yaparım.»


Yu 8:30 Bu sözler üzerine birçokları O'na iman etti.
Yu 8:31-32 İsa kendisine iman etmiş olan Yahudilere, «Eğer benim sözüme bağlı kalırsanız, gerçekten öğrencilerim olursunuz.
Gerçeği bileceksiniz ve gerçek sizi özgür kılacak» dedi.
Yu 8:33 «Biz İbrahim'in soyundanız» diye karşılık verdiler, «hiçbir zaman kimseye
KULLUK etmedik. Nasıl oluyor da sen, `Özgür olacaksınız' diyorsun?»
Yu 8:34 İsa, «Size doğrusunu söyleyeyim, (SEYTANIN)
günah işleyen herkes günahın kölesidir» dedi.



YU 9:17 Eskiden kör olan adama yine sordular: "Senin gözlerini açtığına göre, O'nun hakkında sen ne diyorsun?" Adam, "O bir peygamberdir" dedi.



ONA TANRI DİYORSUNUZ.



BU BİR ÇELİŞKİ DEĞİLMİ



HANGİ AYET TE BEN SİZİN BABANIZIM ALLAHINIZIM. TANRINIZIM


DİYOR?




AL-İ İMRAN SURES


45. Hani melekler şöyle demişti:


"Ey Meryem! Allah seni kendi tarafından


bir kelime ile müjdeliyor ki, adı Meryemoğlu İsa Mesih'dir.


Dünyada da, ahirette de itibarlı ve Allah'a çok yakın olanlardandır."


46. "O, beşikte de, yetişkin çağında da insanlarla konuşacak, salihlerden olacaktır."


47. (Meryem), "Ey Rabbim! Bana bir beşer dokunmamışken


benim nasıl çocuğum olur?"


dedi. Allah, "Öyle ama, Allah dilediğini yaratır.


O bir şeyin olmasını dilediğinde ona sadece "ol" der,


o da hemen oluverir" dedi.


48. Ve Allah ona kitabı, hikmeti, Tevrat ve İncil'i öğretecek.


49. Allah onu İsrailoğullarına bir Peygamber olarak gönderecek


(ve o da onlara şöyle diyecek):


"Şüphesiz ben size Rabbinizden bir mucie getirdim.


Ben çamurdan kuş şeklinde bir şey yapar, ona üflerim


O da Allah'ın izniyle hemen kuş oluverir. Körü ve alacalıyı iyileştiririm


ve Allah'ın izniyle ölüleri diriltirim.


Evlerinizde ne yiyip ne biriktirdiğinizi size hAber veririm.


Eğer mü'minler iseniz bunda sizin için elbette bir ibret vardır."


50. "Benden önce gelen Tevrat'ı doğrulayıcı olarak ve size


haram kılınan bazı şeyleri helâl kılmak için gönderildim ve


Rabbiniz tarafından size bir mucize de getirdim.


Artık Allah'a karşı gelmekten sakının ve bana itaat edin."


51. "Şüphesiz Allah, benim de Rabbim, sizin de Rabbinizdir.


Öyleyse ona ibadet edin. İşte bu, doğru yoldur.


52. İsa onların inkarlarını sezince, "Allah yolunda yardımcılarım kim?" dedi


Havariler, "Biziz Allah yolunun yardımcıları. Allah'a iman ettik.


Şahit ol, biz müslümanlarız" dediler.


53. "Rabbimiz! Senin indirdiğine iman ettik ve Peygamber'e uyduk.


Artık bizi (hakikate) şahitlik edenlerle beraber yaz."


54. Onlar tuzak kurdular. Allah da tuzak kurdu.


Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır...


YUHANNA: ibrahim'in değil, şeytan'ın çocuklarısınız.



Yu 8:37 İbrahim'in soyundan olduğunuzu biliyorum. Yine de beni öldürmek istiyorsunuz. Çünkü yüreğinizde sözüme yer vermiyorsunuz.


Yu 8:38 Ben ALLAHIMIN yanında gördüklerimi söylüyorum,


siz de ALLAHTAN işittiklerinizi yapıyorsunuz.»
Yu 8:39 «Bizim babamız İbrahim'dir» diye karşılık verdiler


İsa, «İbrahim'in çocukları olsaydınız, İbrahim'in yaptıklarını yapardınız MÜSLÜMAN OLURDUNUZ» dedi.
Yu 8:40 «Ama şimdi beni
ALLAHTAN işittiği gerçeği sizlere bildireni - öldürmek istiyorsunuz. İbrahim bunu yapmadı.
Yu 8:41 SİZİN
PAPANIZ ŞEYTANDIR VE SİZ PAPANIZIN yaptıklarını yapıyorsunuznı yapıyorsunuz.»«Biz zinadan doğmadık. Bir tek Babamız var, o da Tanrı'dır» dediler.
Yu 8:42 İsa, «TANRINIZ
ALLAH olsaydı, beni severdiniz» dedi. «Çünkü ben ALLAH TARAFINDAN 'dan geldim. Kendiliğimden gelmedim, beni O gönderdi.
Yu 8: 43 Söylediklerimi neden anlamıyorsunuz? Benim sözümü dinlemeye dayanamıyorsunuz da ondan.
Yu 8:44 Siz
papanız İblis'tensiniz ve babanızın arzularını yerine getirmek istiyorsunuz. O başlangıçtan beri katildi. Gerçeğe bağlı kalmadı. Çünkü onda gerçek yoktur. Yalan söylemesi doğaldır. Çünkü o yalancıdır ve yalanın babasıdır.



Yu 8: 45 Ama ben gerçeği söylüyorum. İşte bunun için bana iman etmiyorsunuz.
Yu 8: 46 Hanginiz bana günahlı olduğumu kanıtlayabilir? Gerçeği söylüyorsam, niçin bana iman etmiyorsunuz?
Yu 8: 47
ALLAH'dan olan, ALLAH'IN sözlerini dinler. İşte siz ALLAH dan olmadığınız için dinlemiyorsunuz.»
Yu 8:49 İsa, «Beni cin çarpmadı» dedi. «Ben
ALLAHI onurlandırıyorum, ama siz beni aşağılıyorsunuz.



«Eğer ben kendimi yüceltirsem, yüceliğim hiçtir. Beni yücelten,



`babamız' diye çağırdığınız ALLAHdır.



Yu 8:55 Siz O'nu tanımıyorsunuz, ama ben tanırım. O'nu tanımadığımı söylersem, sizin gibi yalancı olurum. Ama ben O'nu tanırım ve sözüne uyarım.